تغییرات اساسی سئو در سال 2017


مهم ترین تغییرات صورت گرفته سئو در سال 2017:

در سال ۲۰۱۷  برخی از فاکتور های بهینه سازی وب سایت در سال های قبل، مانند لینک ها هنوز مهم هستند. و باید فرایند لینک بیلدینگ با توجه و مهارت بیشتری صورت بگیرد ولی اصل موضوع سئو یعنی لینک سازی همچنان دست نخورده باقی مانده است اما با یک مورد بسیار بسیار مهم به نام تولید محتوای اختصاصی.

در اوایل سال جاری یکی از استراتژیست های ارشد کنترل کیفیت گوگل در مورد فاکتورهای رتبه بندی می گوید که از مهترین عوامل سئو وجود محتوای اختصاصی و اشاره لینک های با کیفیت به وب سایت شما است.لینک ها هنوز قدرتمند ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم های گوگل محسوب می شوند و طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط moz در مورد لینک ها مشخص شد سایت هایی که دارای محتوای با کیفیت بودند به لینک بیلدینگ واکنش بسیار بهتری نشان دادند.در واقع این سه عامل در گرفتن لینک برای وبسایت بسیار مهم می باشند:۱- تعداد لینک های خارجی با کیفیت :برخی از مدیران ارشد moz می گویند استفاده از لینک های با کیفیت و رده بالا می تواند به رنکینک سایت شما کمک شایانی نماید.۲- Anchor Text یا انکر تکست در لینک ها : متنی که در انکر تکست به صفحه هدف لینک میشود بسیار مهم است. بطور مثال اگر می خواهید کلمه ی سئو را به صفحه ای در سایت خود لینک کنید، بهترین صفحه ای که برای اینکار مناسب است جایی است که در مورد سئو مطالب زیادی نوشته اید.۳- authority لینک ها یا پیج اتوریتی : برای گرفتن بک لینک باید از سایت هایی استفاده کنید که اتوریتی خوبی داشته باشند مانند سایت های معتبر و با سابقه فارسی دارای پیج اتوریتی و دامین اتوریتی بالا.لینک ها همواره یکی از حوزه های بسیار مهم و جدایی ناپذیر سئو بوده اند و بسیاری از سایت ها و شرکت های مربوطه در زمینه سئو که دارای رتبه های بالایی در صفحات گوگل می باشند از لینک ها به عنوان یکی از پایه های بسیار مهم سئو استفاده می نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید